Selam kızlar öncelikle hepinizin bayramını kutluyorum bebislerimizle ailemizle nice sağlıklı mutlu bayramlarımız olsun.Sezeryandan sonra 1 buçuk ay falan kanamam oldu sonra da hep leke leke tam bitti bi kac gun geçti yine adet oldum dün ve çok kanamam var sizce normal mi.ben bi kac ay olmam sanıyordum genelde öyle olmuyor mu.Doktora da gidemiyorum virüsten dolayı