Merhaba sevgili anneler ☺️ Bebeğim 2,5 aylık 40ı çıktıktan sonra gece bir kere uyanmaya başladı emmek için son 1 haftadır nerdeyse hiç uyanmıyor sabah uyanıyor bu durum bana rahat gelse de endişelenmeye başladım. Acaba gece uyanıp uykusunda emzirmeli miyim yoksa onun uyanmasını mı beklemeliyim 2,5 aylık bebeğin sabaha kadar uyuması normal mi 🙄