Jasminm Virüs değil insanların rahatlığı oldurecek. Virüsten daha korkunç bir şey var ki o da insanlar. Hiç mi akillanmiyoruz? Kaybolan, öldürülen, tecavüz edilen çocukları hiç mi görmüyoruz. En yakını bile çocuklara kötü şeyler yaparken nasıl olurda bir şeker için kapı kapı dolastirilir anlamıyorum. Hadi hastalıktan korkmuyorsun çocuğun başına bişey gelir mi diye de mi korkmuyorsun? Virüs olmasa bile çocukların kapı kapı dolaşmasına karşıyım 🤦🏻♀️