Benimde kızımda aşırı hırcınlık ağlama krizleri oluyordu öyle zamanlarda herşeyi bırakıp ona sarıldım geçti annecim tamam şöyle yapalım falan diye krizin bitmesini bekledim bi hafta içinde düzeldi şimdi daha uyumlu. Birde havalar güzel oldukça binanın bahçesine indiriyorum biraz sallıyorum oynatıyorum çocukları görüyor falan sakinleşti