Sinif177 vera66 4 aylık olunca el koordinasyonunu sağlıyorlar. Belki bizimki 4 aya yakın diye zorlanmadık.
vera66 Sinif177 bizimkide 4 olcak bi kaç güne az önce uyuturjen sarmadm ve tam 1 saat uyudu çok mutlu oldm böyle böyle uzar herhalde süre dwğilmi😀
bianneeee Mom036 sadece kollarını sar bacaklarink sakın sarma kalca çıktığına sebep olabiliyor bir de kollarını şimdiden sararak alıştır bence çünkü biraz büyüyünce asla istemiyorlar bağırıyor lar sekila benim kız🤣
bianneeee Mom036 bebimkide hiç sevmedi dört buçuk aylık su an gayet güzel uyuyir istemiyorsa o zaman zorlamayin
Deletedmom212 Mom036 ben hiç kundak yapmadım canım ellerine alıştıgı icinde sıkıntı cekmedim ama kuzenimin cocugu 2 yasında hala kollarını sarmadan uyumaz hiç alıştırma bence
kuzum54 Mom036 kesinlikle kundak.. kundakla büyüttüm 5. Ayında kendisi reddetti. Kalça bölgesini rahat tutarak yaptım kundağı . Kolik obebekler için birebir. Uyku uzunluğu var bir kere
Gamzeli03 Mom036 5 aylık oldu battaniye ile sarıp yatırırdim açardı ellerini şimdi tulum giydiriyorum kundaktan çıkınca en ufak hareketinde ülpererek uyanır uykusu bölünür hiç alıştırma bence eskiler sararmış ki sıkı sıkı dolma gibi çocukları
vera66 ikinciyi 40 dk uyudu🤦♀️ bu eli kolı yüze getrme olayını nası engellicz🤦♀️ uyku tulumu bu konuda işe yararmı
Nurcaan Mom036 bence hic yapmayin Allaha sukur ellerimiz ayaklarimiz duzgun ne gelirse Allahtan gelir ☝️ havale gecermesin Allah korusun bazi bebisler ona alisir birakmasida zor olur
Nurcaan Bence kundak eski zamanda kaldi kizim 4 aylik herzaman tek ayagini yorganin ustune koyar ve cok hosuma gider serbes yatmayi severler ustunude cok acar