RundownMom Eelif24 2. Ay ateş falan olmadıysa yüksek ihtimal olmuyor. 2. Ay aşılarıyla aynıymış aşılar. Verem hariç. Bizde 2. Ay olmamıştı gene olmadı şükür
Dilaramert Benim bebegime cok ates yapmadı bidaz çıkar gbi oldu surekli kontroldeydik Ama huzursuzluk yapti aşıdan gelince durup durup agladi bir bacağına 3 taneyi karıştırıp veriyorlar ebe yakacak demisti zaten o ağrı yaptı sanırım
RundownMom Eelif24 o zaman ya gene az olur. Ya da olmaz bence. Ben her ihtimale karşı o gün takip ettim. Siz de öyle yaparsınız