morpella
Doğumdan yaklaşık olarak 3-4 ay sonra süt üretiminin bebeğin ihtiyacına göre ve ihtiyacı kadar üretildiği döneme girilir. Yani bebek ne kadar emiyorsa o kadar süt üretilir. Bu da demek oluyorki meme terbiyesinden sonra eskisi gibi memede sertleşme ve şişme olmayacak.😇