ZumrAsel Kızlar merhaba. Bebeğimin yüzünde biseyler çıktı bi kaç gündür gitmiyo ve sanki cogaliyo. Bunun ne olduğunu bilen varmı?
Gdogru ZumrAsel isilik olmuş. Çok kalın giydirmeyin. Gül suyuyla fazla bastırmadan silin ve sık sık yıkayın.
Seutfu ZumrAsel benim oglumunda olmuştu. Doktor öpmeyin, öptükçe tahris oluyor dedi. Öpmedik bi sure geçti kendi kendine
eymenkerem ZumrAsel sıcaktan ve cok öpülmekten olmuş bepanthol pişik önleyici krem 1 günde düzeltiyor benim bebisimim de vücudunda çıkınca suruyorum hemen düzeltiyor öneririm sizede
ZumrAsel Meyraduru çevremden de öyle dediler. Ama böyle sivilce gibi olduğundan acaba alerji falan mi diye düşündüm inşallah isiliktir
FtmYigitim ZumrAsel etlik derler bebek kendini toparladıkca kilo aldıkça çıkarmış geçer merak etmeyin
Muyonunzeynosu ZumrAsel dünyaya alışmaya uğraşıyor henüz çok küçük benim kızımda da olmuştu doktor anne karnından yeni çıktı içeride bu hava yok yüzünde bunlar olabilir çok normal korkma demişti sizde korkmayın geçici pamuğa gül suyu sıkıp silebilirsiniz nazikçe ☺️
Bizal ZumrAsel isilim değil, yenidoğan aknesi. İnternete yazın görürsünüz. Benim kızımda da olmuştu. Doğumda anneden bebeğe geçen hormonlardan kaynaklı. Kendiliğinden düzelecek bi ilacı ya da başka bişeyi yok. Bi , bi buçuk ay sürebilir geçmesi 🙏🏻
Aslihan03- Bizal evet benim bebeğim de de olmuştu doktorumuz önemli brisey değil kendiliğinden geçecek demişti
ZumrAsel Bizal evet baktım ben de öyle gördüm okudum ama herkes isilik diyo 😊😊 inşallah geçer bi an önce
Dorukveannesii ZumrAsel Oğlum doğduğunda böyle olmustu sıcaktan olmustur canım çok kalın giydirmeyin gün içinde arada yüzünü de silin geçer kendi kendine
Ozlem-Gokce ZumrAsel yenidoğan sivilcesi gibi zamanla geçiyor sıkmayın bizde de oldu doktora mesaj atın krem söyler sonrada geçer
Mlsblsny Benim bebegimdede var hatta daha fazla yüzü alnı hatta kafasında bile doktor baktı cildiyeye gerek yok bi müddet şampuan falanda kullanmayın duru suyla yıkayın sadece dedi ve hicbir şey sürme yüzüne ıslak menzilde kullanma yüzüne ılık suyla yıka tüm vücudunu yikiyamadigin gün mutlaka en azından yüzünü yıka öpmeyin ve kalın giydirme mama kullanıyorsan onada dikkat et alerji bisey var mi diye beyaz tenliyse beyaz tenlide daha çok olurmuş bizimki geçmeye başladı bile sanırım kuruyarak geçiyor hatta
ZumrAsel Mlsblsny hasta okur diye fazla yikayamiyorum ama dedgnz gibi yüzünü silerim artk her gün çok kötü oluyo yeter ki geçsin
Mlsblsny ZumrAsel evet sil mutlaka ılık su pamukla bizim doktor yeşil yeşil olmadıkları için problem değil demişti dikkat et sende yeşil olan var mı diye kontrol e.