mihrosum 2 numaraya gececez. Sma nın hangi cesıtınden memnunsunuz? Aptamil de aynı sekılde. Ne onerırsınız. Kabızlık yapmayan bir mama arıyorum
0503 mihrosumnerdeyse hepsi kabızlık yapıyor ben aptamil kullanıyrdm aşırı derece kusuyo Du kızım ve çok köpürüyor doğal olarak fazla fazla gaz yapıyordu şimdi sma ya geçtik inşallah Bi sorun yaşamayız
Melegimsin mihrosum valla ben 3 aydir sma kullaniyorum cok memnunum sma 2 ye bu ay gectim ondanda memnunum smadan once aptamil kullandim hic memnun kalmadim aptamilden onermiyorum aptamili
Balkupummm mihrosum Ben aptamil kullaniyorum dogdugundan beri mama ile besleniyor oglum her bebektr farkli oluyor cok sukur bizde bi sorun yasamadim ilk baslar kabizlik yapti ama gaz surubuyla hallettik alisti bunyesi suan
BirVeraAnnesi35 mihrosum en başından beri sma kullanıyorum şimdi 2 numaraya geçtik çok memnunum bebelac gold da kullandık bi ara oda iyiydi
BirVeraAnnesi35 mihrosum canm ben sadece mama vermiyorum emziriyorum günde 1 veya 2 defa mama veriyorum ama gaz kabız hiç olmadı sma da kilo alımıda güzel ama tabi her bebek farklı tepki veriyor deneyip gözlemlemen lazım