1prens1prensesannesii Nurse harveys damla kullanın dedi doktorumuz 14 günlük bebeğim.. Şurup mu iyi damla mı hangisini kullanmalıyım sizce
eslemsiii 1prens1prensesannesii 3 aylık kızım var şurubun daha iyi olduğunu söyledi doktor denedik ama bizde şurup pek işe yaramadı damlası daha iyi geldi zeytin yağlı damlanın içeriği bence o rahatlattı
Balkupummm 1prens1prensesannesii Biz surubunu kullaniyoruz memnunum alttan ozellikle bayagi gaz cikarmasini sagliyor cok sukur
munzuryeli24 1prens1prensesannesii şurup kullandım bitince eczanede kalmadığı için damlaya geçtik ama şurup daha etkili. Damla hiçbir işe yaramadı 👎🏻
1prens1prensesannesii eslemsiii hmm daha 14 günlüğüz biz de şurup çok mantıklı gelmedi damla daha iyi dedim ama burda araştırdım genel de şurup deniyor
Balkupummm 1prens1prensesannesii Ben 2 aylikken basladim biogaia ve sab simplex pahali gelmeye baslamisti artik ozaman gectim suruba daha minikken surup vermeye korkuyordum bende
eslemsiii 1prens1prensesannesii bende hep şurup Daha iyi diye duydum ama bize o iyi geldi her çocuk farklı işte 🤷🏻♀️☺️ birde şunu söyleyim eczacı bana uzun süre aynı damlayı kullanmayın vücudu ona bağışıklık kazanıyor bi süre sonra damla işe yaramıyor demişti sizinde aklınızda olsun bi doktorunuzla görüşün doğrudur belki
1prens1prensesannesii Balkupummm 14 günlükte şurup kullanılır mı acaba? Doktorumuz damla dedi ama genel de şurup iyi diyorlar
Balkupummm 1prens1prensesannesii Sizde damladan baslayin etkisine bakin bi zaman sonra surubuna gecersiniz 🙂
1prens1prensesannesii Balkupummm aynen daha küçük bende korktum.. Damlayla başlamak en mantıklısı sanırım 😊teşekkür ederim.. 🤲😊
Zeyneppppp 1prens1prensesannesii surup 1 aydan önce verilmiyor şu an damla kullnın ama 1 ay dolumca kesnlkle suruba baslayın asırı memnunum
munzuryeli24 1prens1prensesannesii 40çıktıktan sonra gaz başladı bizde. Yaklaşık iki aydır falan kullanıyoruz 3 aylığız memnunuz şimdilik. Tabi şu an gazı da baya azaldı önceden daha çok gazı vardı.
Morcivert061 1prens1prensesannesii ben 20 günlükken başladım şurup kullanmaya biogia ile birlikte bitkisel yoğunluklu olduğu için doktor onu önermişti çokta memnun kaldım