Yaseminttepe6 3 ay 12 gunluk bi oğluşum var sürekli ayakta durmak istiyor kaldırmazsak ağlıyor sizinkiler ne durumda acaba ben ne yapmalıyım bi yerini agrıtcaz diye korkuyoruz
gezentianne Yaseminttepe6 Bizim de bugün 3 aylık oldu😍 Kucagımızda yüzüstü iken zıplamaya calısıyor 😅 coo öyle tutmak istemiyorm. Enerjisini atamıyordur öyle atınca da hosuna gidiyordur yorun bol bol egzersiz yaptırın
Yaseminttepe6 gezentianne valla yormaya çabalıyoruz ama çabuk sıkılıyor herşeyden ama biz onu zıplatıp hoplatınca dahada enerji topluyor sanki 😂