nurhayatervaras Anneler merhabalar 10 aylık oğlum tırnaklarını kestirmeme müsade etmiyor. Çıt yapsam hemen parmaklarını çekiyor uzaklaşmaya çalışıyor. Sızler nasıl bas edıyorsunuz 🤦🏻♀️ Uyurken denemek ıstıyorum oda uyanır dıye korkuyorum 😆
Suheylaninannesi nurhayatervaras uyurken kesiyorum uyanikken bisey izlerken yada babasi oyalıyor öyle kesiyorum ama zor gerçekten
Deletedmom409 nurhayatervaras bizde 7 buçuk aylığız hiç izin vermiyor elini tırnak mamasına atıyor almaya çalışıyor bende eline bisey veriyorum oyalansın diye bi kere de uyurken kestim çok rahatti☺👍
MerveNurT nurhayatervaras benim oğlumda aynı 7 aylık 15 günlük şuan ilerde dahada zorlanicamdan eminim yatırıyorum elini tutuyorum eşim olduğu zaman o oyalıyo ben kesmeye çalışıyom elini hep çekmeye çalışıyor yinede olmadığında yatırıyom ayaklarımın arasına alıyom bişey veriyom eline bir elini tutup kesmeye çabalıyom zar zor 😅
Tuba nurhayatervaras Mama sandalyesine oturtuyorum ve şarkılar söyleyip ilgisini dağıtarak kesiyorum😅
nurhayatervaras Semiha123 uyurken uyanır mı acaba 😁 mübarek uykusu çok hafif uyurken denicem bakalım neler yaşıcam 😆
nurhayatervaras Suheylaninannesi bizde aynısını yapıyorduk şimdiye kadar hiç zorlanmıyordum ama bu ara hiç izin vermiyor 😩
nurhayatervaras Deletedmom409 demin tırnak mevzusunu hallettim karnını doyurdum aldım kucağıma şarkı söyle soyleye kestim 😻 ah bu anneler
RundownMom nurhayatervaras iyice uykuya daldığı zamanlar kesiyorum ben. Mesela gece uykusuna.çok mu hafifki uykusu
Naz_N nurhayatervaras Solingen’in makas şeklindeki tırnak makasını kullanıyorum, fazla pratik. Ben de diğer makaslarla cesaret edemezdim sanırım, ebebekten almıştım🌸🌸
BiricikAilem nurhayatervaras İnanılmaz sabırlı bir insanım çocuğuma karşı ama bir alt açma ömrümden ömür götürüyor bir de tırnak kesme🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Küçükken uyurken keserdim şimdi 8 aylık uyanır diye uyurken kesmiyordum ama yorumlara baktım, aynı yönteme döneyim bende ne yapayım😅
Umrnkrhn nurhayatervaras valla dogdugundan beri uyurken kesiyorum bazen uyanıyor tabi ben de uyanıkken nasıl keserim diye düşünüyorum🙄
nurhayatervaras Tas67 valla o aylarda bende çok rahattım ama gel gör emekleme ve yürümeye baslamasiyla işler değişti 😁
Deletedmom409 nurhayatervaras ay evet ya bide eti de araya koyunca çok acı çekerler bide izin de vermiyorlar
Tas67 nurhayatervaras bizimki uyanıkken kesinlikle durmuyor o yüzden kesemiyoruz o kadar hareketli ki keşke biraz sakin olsa 😳