Akinveannesi Merhaba iyi bayramlar ,10 aylik bebeğim var ilk alttaki disler yeni çıkmaya başladı,Ateş görüyoruz 38,50 a kadar dun Oyleydi bugün ise 37.70 38 e yakın doktor cikarirken ates olamayacağını soylrdi sizlerdeki deneyimler doktor bilgileri nasıldı
elifiii Akinveannesi diş ateşi 37,5 vs geçmeyeceği söyleniyor doktorlar tarafından. Ancak diş çıkarırken bagısıklık düştüğü ve mikroplara karsı direnç gösterilemediği için ( çogunlukla bu sebeple) bakteriyel enfeksiyonlar da oluyor ve ateş de buna karsı bir dirençtir. Bol sıvı aldırın, emziriyorsanız sık sık emzirin. 3 günden fazla sürerse tekrar doktora götürürsünüz.
Zeyzey2019_ Akinveannesi yani kızımın hiç ateşi olmadı açıkçası. 16 aylık. Şu an diş çıkarıyor her gün ölçerim ateşini 36.8 civarı hep. Ama bebekten bebeğe de değişir bu durum.
Akinveannesi elifiii evet tamda dediginiz gibi olmuş tesekkur ediyorum götürdük hastaneye enfeksiyon boğaz :(