Eeff53 Merhaba güzel anneler hayırlı bayramlar. 6 aylık oğlumun ayak baş parmağı kızarmış acaba tırnak batması mı oldu sağlık ocağındaki doktora götürsem batar mı ??
0211idrisali Eeff53 merhaba bizimde olmuştu sürekli doktorumuz parmağı sıcak suyla yumaşat demişti. Ben zeytinyağı da sürmüştüm birde çorap giydrmedim gece uyurken geçti
Bal-oglum Eeff53 kreme gerek yok bak ılık su ile yumusat ilk önce sonra 2 dis sarımsağı ez o bölgeye koy poşetle sar 1 gecede geçiyor hassasiyeti ve şişliği daha sonra tırnak uzayınca derinin üstünde kalacak şekilde kesin hep birdaha batmasın