yavrusununannesii 27 günlük oğlum 4kilo numara bez kullanyrm bacaklrnda iz yapıyor küçük mu geliyor sizce
nurhayatervaras yavrusununannesii biz 10 aylığız 5 kullanıyoruz. Kilosu ise 9600 kaç kullanıyorsunuz ufak geliyor. Birde her marka farklı
Mrbmrb yavrusununannesii kaç numara bez kullanıyorsun ve hangi marka. Markadan markaya numaralar değişiyor sanırım
jolene yavrusununannesii biz 50 günlüğüz 25 günlükten beri 2 numara kullanıyoruz. Bizde de iz yaptı 3 numara aldık çok büyük geldi 2 ye devam ediyoruz
Suheylaninannesi yavrusununannesii hepsi yapıyor iz buyukte alsan lastikleri hep sıkıyor 2 numaraya geçmen lzm
nurhayatervaras yavrusununannesii molfix kalıp olarak dar başka marka deneyerek ona uygun olanına bak canım
Berrasiner yavrusununannesii bende molfix kullanıyorum bacak kısmında iz yapıyo erkenden 3 numaraya geçtim bezden çok memnunum oğlumda rahat ve yaralı bereli bişey olmadığı için artık pek umursamıyorum. Ama şuan 2 numara bile büyük inan ki izlerin pek problem olduğunu düşünmüyorum