Dnddrn 8 ay 20 günlük bebeğim var çok kötü şekilde balgamlı öksürüyor ne yapabilirim anneler lütfen akıl verin
Tosuncuk44 Dnddrn kustur . Mesela midesi ni bulandırcak eşki bişey verin meyve olarak direk kusarsa rahatlar . Bide az ıhlamur ver
Dnddrn Tosuncuk44 bu hiçbirşeye kusmuyor ki ne verirsem yiyor sadece ağzından birşey alacak olursam öğürüyor
Tosuncuk44 Dnddrn bak canım kuşburnu varsa kaynat biberun la içir direk 10 dakika içinde kusarsa ve çok rahatlar . Balgam çıkınca . Bide ılık su ver hatta ağzı yanmıcak ısıda olsun