Bidam evet asla yatmak istemiyor Hatta şu an kucağımda puset konumunda oturtuyorum öne kalkıyor. Ellerinden tuttum sırtını dikleştiriyor sanırım hazır. Her bebek 6.ayda oturacak diye bişey yok yani hepsi farklı demek ki. Ben de bu hareketini görmesem asla oturtmak aklımdan geçmezdi yani.