16 günlük bebeğim var Sütüm yeterli gelmediği için mama kullanıyorum ek olarak. Aptamil kullanıyoruz fakat bebeğim aşırı derecede gazlı kusuyor sürekli ağlıyor 😢😭 Mama değiştirmeyi düşünüyorum Sma nin bu tür sorunları ortadan kaldırdığı söyleniyor kullanıp memnun olan var mi