Ctnayse aynen bende öyle yaptım pınarın devam sütü çok şekerli tadı çok güzel ama şekerli allahtan 1 tane aldik o da bitti şimdi pınarın yarım yağlı sütünü aldık onu veriyorum sabah mama içiyor öğlen süt aksama doğruda süt gece yatarken de süt veriyorum elimdeki mama bitsin bende hep süt vericem daha sağlıklı