Zeynepak 4 aylık bebeğime vegaferon kan damlası verdi sağlık ocağı yan etki yaşayan oldumu kakasında değişiklik?
Hazaaalll Zeynepak bizde kabızlık yaptı değiştirdik. 5gümde 1 kaka yapar oldu. Şimdi ferrum kullanıyoruz. Her bebek farklı gözlemlemeniz lazımmm
Selvaelyennn Zeynepak onu kullanmayın kime sorduysam kabız yaptı dedi. Kardeşim çocuk doktorunun yanında sekreter. Sidefer önerdi bizedee. Kullanıyorum aşırı memnunum hçbrşey yapmadı bzde
Deletedmom23113 Zeynepak aldığımız gün denemek için verdim , acayip huzursuzluk yaşadı , doktorumuzu aradım dedi hemen değiştir , içeriği iyi değilmiş zaten , sidefer kullanın dedi , ona başladık çok iyi bir sıkıntı yok şuan 🌿
Smyrnaasimrani Zeynepak 4 ayında verdi ama kullanmadım normal insan için bile kan ilacı ağır zaten küçücük bebeğe gerek yok doğru düzgün beslendigi zaman sıkıntı olmaz diye düşünüyorum bize ne d vit ne kan damlası vermemişler hiçbir sorunum yok
RundownMom Bize de verdiler ama ağzından akıtıyor kıyafetleri leke oldu hep bir de çıkmıyormuş. Başka kan damlası alacağım sanırım. Çok kullanmadığım için kaka renginde değişiklik olmadı ama bize ebe kakasında renk değişimi olabilir normal demişti. Normal yani. Yetişkin insaların bile kaka rengi değişiyor kan ilacı kullanırken
Akademisyenanne Zeynepak cok yan etkisi oldugunu soyledi ebe. Kabuzlik ve huysuzluk gibi. Almadim ben. Newvit kullaniyorum.