Mrb arkadaslar herkese hayirli bayramlar😍 merak ediyorum acaba sizde de boyle mi oglum 23 aylik sanirim 2 yas sendromu uyku yok artik😢 gece 12 de de yatsa sabah 4,5 gibi kalkiyo aksam 9 da yatsa 2,3 gbi kalkiyo napicagimi sasirmis durumdayim ve genelde her kalktgin da sabah 7,8 gibi uyuyo gunde bir uyku yapiyo ama bole sacma sapan bi hal aldi kafayi yemek uzereyim yahu🤦🏼♀️ Uyku duzeni cok iyiydi en gec aksam 10 yatip sabah 8,9 kalkiyodu.Ama iste son 1 aydir nerdeyse bu sekilde acaba baska ne olabilir sizler de durum nasil canlar