Kızlar merhaba, 2 ay 7 günlük bebeğim var ve doğduğunda annem onu ayakta sallamaya alıştırmıştı ayaktan indirdiğim anda ağlıyordu uyanıyordu. Bende artık çok yorulduğum için bazen günde 8-9 saat sallıyordum ve inat ettim bıraktırıcam dedim internetten videolar izleye izleye başladım. 3 gündür sallamadan uyutuyorum poposuna vurarak pışpışlıyorum çok ağlıyor ama sonuç yeni baslamama rağmen güzel. aynı şekilde problemler yaşayanlar varmı?