Sevdaren iyi yapmışsınız, hiç üzmeyin kendinizi, mamadan korkmuyorum bende dr um ver dese veririm. Çünkü ilk aylar özellikle büyümesi direk beslenmeye bağlı, gelişim geriliği olsa allah korusun ne yaparız 🤭 memeyi de sürekli sunun ki o çektikçe iniyor, eme eme artar tekrar 🤗 insan gereksiz yere mama vermekten çekiniyor sadece, genel geçer huzursuzluk varsa atak dönemiyse memeye yapışık olma ihtiyacını açlık diye algılıyorsam diye tedirgin oluyor insan yoksa iyi yapmışınız takılmayın millete, morarana kadar açlıktan ağlayıp uyuyamadığında çaresizleşen sizsiniz yani, hepimize konuşması kolay 🤗