Merhaba anneler
2 aylık bebeğim var dün öğlenden beri doğru düzgün emmiyor ve huzursuz. Emmediği için aç kalıyor. Ağlıyor emzik verince susuyor ve uyumak istiyor. Bu sabahta Bi göğsümü bitiremedi bile zorluyorum emmiyor yatağına koyuyorum biraz zaman sonra ağlıyor emmek istiyor tekrar emziriyorum yine emmiyor böyle değişik bişey. Şimdi yine yatırdım ağladı emzik verdim sustu uyuyor emzikle. Bu neden olabilir? Ateşi de çıkıyordu acaba üşüttüm mü bebeğimi. Ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz