zubeyde_vs1 Kızlar hapı 2 ay kullanmıştım daha sonrasında 5 ay kadar kullanmadım.. 1 ay olacak ve arada normal adet kanaması gibi kanamam oluyor buda beni iyice rahatsız etti. Normal mi? Belli Bi süreden sonra biter mi kanama?
Akademisyenanne zubeyde_vs1 cerazette kullanirken 15 gunde bir kanamam oluyordu. Biraktim ben de. Esim korunsun. Kendime eziyet edemem.
Oglusumm zubeyde_vs1 ben daha 1 aydır kullanıyorum korkun çıktıktan hemen sonra adet oldum bakalım nasıl olcak bana da bilgi oldu sayenizde bu post
Bahar1425 zubeyde_vs1 berbat bi ilaç kanamadan hastanelik bile oldum bitmeyen arkası kesilmeyen kanama yapan bi ilaçtır kullanmayın
Dernm kaganim9 merhaba pekı bırakınca kesıldımi kanamanız ben de adet oluyormus gıbı kanamam var 10 gün önce adet olmustum 10 gün sonra tekrar oldum toplam 13 gün ıctım sımdı bıraksam kanamam kesılır mı sızın kesılmısmıydı
zubeyde_vs1 Oglusumm ben doğumdan 11 ay sonra adet oldum ama şuan hafta 3 gün kanamam oluyor çok rahatsız oldum
Oglusumm zubeyde_vs1 ya aslında Doğum kontrol hapları hem korur hem de adet düzenler ama carezetta da böyle olan çok kişi var
zubeyde_vs1 Oglusumm iyi olur diyorlar normalde ilk kullanışımda hiç bir şey olmamıştı ara verip başlayınca oldu bırakacağım malesef
Bahar1425 zubeyde_vs1 hayatımda gördüğüm en kötü korunma hapı. Yan etkisi çokmuş omdan dolayı böyle yapıyormuş her vücuta yaramıyormuş bu hap. Ben hastanelik oldum ilaçla durdular kanamamı düşük galan yaptım diye korktum 😢🤭
zubeyde_vs1 Bahar1425 bende düşük flan mı yapıyorum diye korktum açıkçası hamile olmadığım dan eminim ama bilmeden oladabilir dedim korkmuştum
Moridenisa Bahar1425 bendede aynısı oldu 10gündür kanama var artıyo geçmiyo size doktor kanama kesmek için ilaç mı verdi