S_ezel 0503 benim de 30 cc çıkmıştı, pompayla sağma artık süt biriksin, soğan, yeşillik tahin bulgur gibi şeyler yemeğe gayret et artar yani
S_ezel 0503 gerçekten çoğalır buna inan, en önemlisi stres yapma, ve sütünün çoğalacağına inan, bestlak ı da al, çünkü sana diyemiyorum şu işe yarıyor diye, hepsini bir arada tükettim çünkü
Misskokulum 0503 aynı durumu yaşıyoruz bebegim 7 buçuk aylık sol göğsümde süt yok gibi bir şey sıkınca damla damla geliyor sağdan emiyor hep oğlum o da sola göre bi tik fazla poşet gibi yumuşadı iyice stres oluyorum 😤
demir1717 0503 evet 50-60 günlün filandı, yani 40 çıkalı bi kaç hafta sonrasıydı tam gününü hatırlayamam. O civarda terbiyelenmişti.Bu kişiye göre değişir,5. Ayda terbiyelenen de var 20 günlükken de.
Mrw-95 0503 sağınca az gibi geliyordur sana ama bebişinin karnı doyuyorsa yani 3-4 defa kaka yapıp 5 kere çişini yapıyorsa sütün yetiyordur böyle şeyler düşünüp kendini strese sokma bende ilk sağdığımda 30 ml çıkıyordu ama kızımın kilosu ve kaka çiş sayısına baktım demekki karnı doyuyor doktorum söyledi banada bende öylelikle Bilgi sahibi oldum kaka ve çiş sayısına dikkat et gerisinin önemi yok sağlıklı beslen susuz bırakma kendini yeterli
guney_ve_sarpin_annesi Bol su 2,5 /3 lt içmek iyi geliyor. sıcak su ile masaj yap göğsüne . Asla sütünden şüphe etme, sütüm yetiyor de . Bol emzir ki çekilen göğüs süt için uyarilsin. Birde üzüm ve kayısı ile komposto ve petibör bisküvi süt yapıyor Ne kadar oldu doğum yapalı.
Hilal1120 RundownMom aynen doğru söylüyorsun terbiye olduğu için yumuşuyormuş tüm ebeler öyle söylüyor aksine süt daha kaliteli hale geliyormuş
Mrw-95 0503 çişli bez almıyormusun ben mesela bi tane çişli bez alırım 3 kere kakalı çişli bez alırım benim için normal bide kilo almasıda normal bir kaç gün takip et istersen bu arada bol bol su içip dinlenip sütünü arttırabilirsin
tgbakerem 0503 ayni durumdayim. 2 ay 14 gunluk oglum var. Bastan beri hep sutum az az oluyo. Basta tazyikli kismi emdikten sonra kendini hep geriye atiyo. Sıkıyorum elimle gogsumu az geliyo. Cok yiyip su da iciyorum ama artmiyo. Bestlak aldim gelmesini bekliyorum ümidim ondan