0503 2 gündür dol göğsüm yumuşacık pamuk gibi oldu ve süt gelmez oldu sağda yumuşak ama sol kadar dil sol kendini bıraktı sündü gbi böle bişe yasayan varmı ve düzelir mi ne zaman düzelir bu arada ikisini de veriyordum bebeğime
RundownMom 0503 zaman geçtikçe ilk zamanlarki gibi olmuyor göğüsler. Terbiye oluyormuş bir süre sonra. Benim sadece sabah kalkınca sert oluyor gün içinde hep yumuşak. Göğüs yumuşak olunca süt olmayacak demek değil yani
Ela_Kaan 0503 sütüm bittikçe yumuş yumuş olurdu sonrada dolunca geri sertleşirsi bazende sertleşmezdi emerken gelirdi sütüm
Suheylaninannesi 0503 sunsun demekki guzel emiyor sıkıntı olmaz sert dolu olmasi sıkıntı beze yapıyor 4 ay 25 gunluguz yetmiyor diye düşünme uretim devam eder keci boynuzu pekmezi bol su
S_ezel 0503 Canım benim de öyle 4 aylık olcaz 5 gün sonra acaba bu dönem herkestw mi oluyor anlamadım
Alyazicioglu Bebeğim 4 aylık oldu bugün benim 1 aydir öyle memelerim sütüm azaldı sanırım yumos yumos oldu aynı şekilde ama ucunu elinle sık süt gelir emzirme danışmanları ucundan süt gelen memeden korkmayın bebek o sütü emerek indirir diyorlar
0503 Alyazicioglu ama biri oldu sol göğsüm süt de gelmiyor sarkık yumuşak her sabah benim de gergin sert olurdu iki gündür bişe oldu ikisi birbirin den farklı duruyo anlamış deilim
0503 RundownMom ama yok ice sıkıyrm yok denecek kadar az ve sarkık iki gündür böle oldu diğer göğsüm ona göre iyi Malt içe eği içtim onlamı alakalı aceba ne yapmam gerek
Hilal1120 RundownMom aynen doğru söylüyorsun terbiye olduğu için yumuşuyormuş tüm ebeler öyle söylüyor aksine süt daha kaliteli hale geliyormuş
RundownMom 0503 bebeğiniz emerken ağlıyor mu? Süt gelmiyorsa ağlar emmek istemez. Ben de mesela sıkınca öyle çok çıkmıyo ama emiyor kızım. İndiriyor demek ki diyorum. Malt içeceğin sütü keseceğini sanmam. Onunla alakalı değildir bence.
0503 RundownMom ağlamyır ama kilo kaybediyor benşz kızım çok değişik açlık için hiç alamıyor ben zorla veriyrm ve bezi hiç ıslanmıyr
RundownMom 0503 anladım o zaman azalmış dediğiniz gibi. Yani ben sütümü arttırmak için solgarın b12 vitaminini kullanmıştım. İçinde bira mayası var. Şimdi kullanmıyorum artık. Başka önerim yok. Malt içecekleri içemedim ben. Bir de dereotu çok arttırıyor sütü
0503 RundownMom vitamin i alabilir miyim doktor yazmadan hani Bi sıkıntıaı olur mu dereotunu çok yedim bnde
RundownMom 0503 ben de eskiden beri b12 eksikliği vardı ben doktora danışmadan kullandım. Yani sorun olacağını sanmam ama gene de danışmakta fayda var tabi.
0503 Suheylaninannesi ama kilo kaybı ya yaşıyo birde sarkan mama den süt hiç gelmiyor göğüslerim farklı farklı duruyor biri normal bir yaşlanmış sarkmış gbi dün den beri ne oldu anlamadım
0503 Suheylaninannesi eczacı yok ben Ankaradayım burda bestlak ne onu bile bilmiyorlar bulunduğum ilçede
Suheylaninannesi 0503 ben hangi gogusumu verdiysem digerine yuzuk takiyorum ister istemez karışıyor benimde sol daha cok uretiyor fark etmeden onu daha cok verdigim icin o gogsunuze odaklanin verirken bakalim emdikten sonra sıkın gelmezse sorun zaten geliyorsa yutma hareketi yapar
Suheylaninannesi 0503 kim alicaksa vitamini emziriyorsaniz söylesin onlar iceriklerini biliyorlar zaten ben kalsiyum kullandim
S_ezel 0503 ben de Ankaradayım bestlak aldı eczaneden eşim, yemediğim şey kalmadı mama bile aldım ne olur ne olmaz diye
0503 S_ezel biz 2 aylığız bilmiyorum ki aceba yediğinden falan mı dedim önceden gün içinde iki göğsümde yumşardı sabahları sert olurdu 2 gündür ikiside yumuşak sol göğüs tamemen yok gbi sarktı küçüldü anlamış deilim
0503 S_ezel nasıl çoğaldı bende bestlak galactago herşey kullandım yedim içtim yok ama az vardı oda gitti sanırım
0503 RundownMom evet bnde de var kan düşüklüğü de var midem bulandı için ilaçları içemedim onlamı alakalı dır aceba