Canimbebekkk Çıldıracağım 🤦🏻♀️Asıl yarım akıllı sizsiniz, bende sizin oğlunuzla evlendim ne yapayım? 🤷🏻♀️ deseydiniz. O an onlara ters bir cevap verdiniz mi bilmiyorum. Bence vermeniz gerekirdi. Bir akrabamızın kızı dişli doğdu. Bildiğiniz iki dişli. Ama felaket bir kız. 3 yaşında, eve gelir gelmez bana “oyun odası nerde?” diye sordu. Küçük kızım vardı o zaman 1 yaşındaydı. “Annesi sen bunu uyut bence” dedi ben şok oldum. Yani doğarken dişli doğan bebek ağır zihinsel engelli olması lazım onların bu saçma düşüncesine göre. Böyle şeylere ihtimal bile vermeyin lütfen…