Mom9 https://www.mynet.com/35-gundur-koronavirus-vakasi-gorulmeyen-bingol-den-kotu-haber-110106521338 Oturun oturduğunuz yerde. Yok çocuğum hava alsın yok gittiğimiz yerde insan yok diyenler. Böyle düşündükçe ve yer değiştirdikçe daha çok uğraşırız. En kısa pandemi 2yıl en uzun 6yıl sürmüş. Bu da dipnot.
iremceren Mom9 toplum olarak gerçekten asla akıllanmıyoruz. Artık sadece bir tek kendim karantinadaymışım da enayiymişim gibi hissediyorum. Dışarı çık her şey aynı resmen 😢
Deletedmom30 Mom9 birde eşleriyle tatsızlık çıkmasın diye tıpış tıpış oraya buraya gidip burda nerde polis diyenler var. Valla benim aklım duruyor bu tarz açılan postlara. Kimseyi düşünmüyorsan evladını düşün ya. Bu zor zamanları vurdum duymaz toplulukla nasıl aşıcaz bilemiyorum.
Glstnt Mom9 bu bayram dönemi yine yayıldı virüs. Evim şehirler arası bir anayol üzerinde kaç gündür trafiği bitmedi. Hele bayram sabahı o kadar yoğundu ki artık hepten ümidimi yitirdim ben. Biz daha aylarca evlere tıkılıp kalacağız bu insanlar yüzünden.
Mom9 iremceren evet böyle düşünenler dışında herkes sokakta fütursuzca. Benim çocuğumun canı yok zaten🙄
Mom9 Deletedmom30 valla eşim benden böyle bişey istesin kapı orda derim buyur git ama gelemezsin. 3aydır kimseyi evime almıyorum. K. Valide kayın baba kapıdan uzaktan bakıyolar çocuğa gidiyorlar. Kendi annemle görüntülü konusuyoruz. Hatta içeri biraz girelim dedi kvalidem. Yok olmaz cocuk var biz olsak neyse dedim. Katiyim bu konuda. Çünkü zevk alıyoruz böyle yaşamaktan 🙄
LuckyMommy Beni ısrarla arıyorlar bazen çocuk yanına gelelim diye, kibarca reddediyorum virüs bi geçsin diyorum ama yok. Yok sosyal mesafeyi dikkat ederiz bişey olmaz vs 🤦🏼♀️ Çok rahatlar ya