Aka2020 ağlaması gazdan olabilir. Sık beslenen çocuğun gaz problemleri de fazla oluyor. İlk ay oğlumda sürekli ağlıyordu, aç diye emziriyordum emiyordu da. Karnı doyunca da ağlıyordu. Doktorumuz verdiğin sütü hazmetmesine fırsat verip emzirmişsin, zaten kolik sorunu vardı daha da gazlı bir bebek olmuş demişti. Belki bundandır. Ya da yeni doğan bir bebek, sizin kokunuzu göğüsünüzde hissediyor ve size ihtiyacı var ondan ağlıyor olabilir.