Çoğu zaman kahvaltı öğle yemeği ve ara öğün veriyorum. Lor peyniri, kaymak, iyice ezilmiş ceviz, kuru kayısı, hurma, incir(suda haşlanıyor), yemekleri yaparken tuzsuz tereyağı kullanıyorum, kıymaya başladım yeni. Tarhana çorbası, elma,armut, avokado , erik…kemik suyu ya da peynir altı suyuyla sebzeli çorbalar yapıyorum. Bir süre sonra alışıyorsunuz ve siz bu defa kendiniz karıştırıp tarif çıkarıyorsunuz☺️