Bebeğim 5 ay 2 günlük. Normalde 21.00-21.30 arası emip gece uykusuna yatan, gece de genelde 1 defa (bazen hiç bazen 2) uyanıp emip geri uyuyan oğlum bu aralar 2 saatte bir uyanıp geri emip uyuyor. Öyle aman aman bir emme durumu da yok, genelde uyur vaziyette hatta. Niye böyle yapıyor, ne değişti hiç anlamıyorum. Gece uykusundan önde güzelce doyuruyorum. Sütümün az olduğu ve hala emmek istediği zamanla 90lık mama yapıyorum ama sonuc yine aynı. Bu nedenle açlıktan olmadığını düşünüyorum. Benzer durumda olanlar var mı? Ya da bana bu değişikliğin neden olabileceği konusunda fikir verebilir misiniz? Kafamı sürekli kurcalıyor bu durum.