ebilfe-19 Arkadaşlar Doğumdan sonra yüzümde lekeler oluştu Expigment kullandım ama geçmedi lütfen bu lekelerden nasıl kurtulacam Tavsiyesi olan var mı
Yarendarendeli ebilfe-19 solente kullan cnm hem güneş kremi hemde leke ben çok memnunum kayınvalidemin suratında lazerden büyük büyük lekeler oluşmuştu dediğim kremi başladı düzenli kullanınca hiç bişey kalmadı yüzünde tavsiye ederim 🥰
Doruk12 ebilfe-19 https://www.dermokozmetika.com.tr/solante-pigmenta-spf50-150ml arkadaşım bunu kullanıyordu baya iyi gelmişti
Yarendarendeli ebilfe-19 valla kaç ayda oldu hatırlamıyorum , üzerinden bayağ zaman geçti ama düzenli kullanman şart
ebilfe-19 İnternetten araştırıyorum birinin çok iyi dediği bir kreme diğeri işe yaramaz diyor 20 lirayada var 200-300 liraya da insan ne alacağına karar veremiyor lekeler başa bela valla