Bebeğimin ek gıda sonrası kabızlık sorunları başladı poposuna zeytinyağı sürerek uyarı vererek yaptırıyordum Covid sebebiyle doktora götürmemiştim sonradan dayanamadım daha kötü olacak diye gittik duphalac günde üç kez bir yemek kaşığı vereceksin kabızlığı geçmez diğer türlü dedi ama işe yaramadı fazla hala aktif şekilde dışkılama yok dün yine uyarı ile yaptı ılınınca da sanki orada birden fazla küçük küçük et parçası var ve kakanın çıkışını engelliyor gibi hemoroid olabilir mi?