Havva_demir ben bu konuda doktorum cok danıştım bi sayı belirleyrmzsin anne sütü emen bebeğe diyor tabiki günlük rutünü sen iyi biliyorsundur takip etceksin canım sayısını ama doktorumun dediği her bebek aynı olmaz kimisi 1kez yapar kimisi 6 kez yapar cok sulu yapmadığı takdrde her yapışında günlük sayısını takip edersen aynıysa sorun yok bu bebekten bebeğe değişirmiş bana da hemsirem su sayıda yapıcak en fazla demişti doktorumda hayır dedi her bebek farklılık gösterir demişti