Resmiye Kızlar 52 günlük oğlum geceleri 3 en fazla 4 saat geçmeden uyanıyordu.İki gecedir uyandırmasam kalkmaya niyeti yok. Neden böyle olmuş olabilşr?
Elamm Resmiye benimkide öle 71 günlük 12 de yatıyor sabah 7 de kalkcak nerdeyse gece emdirmek için kalkıyorum yarım saat uğraşıyorum 🥺 emdirmesemde içim rahat etmiyor uzayan sarılığımız var 🤦♀️
Arven10 Resmiye büyümüş artık sarılık kilo vs bir sorun yoksa uyandırmayın böyle gider zaten bebeklerin emmek kadar uykuya da ihtiyacı var acıkınca uyanır zaten
AysenurDefne Kilo alımı iyiyse uyku düzeni kurmuş olabilir. Benim bebeğimde böyleydi doktor uyandırma acıkınca kendi uyanır dedi.
Resmiye Lokma keşke uyuyabilsem uyurken çok ses çıkarıyor benim sıpa. bende tedirgin olduğum için sürekli onu kontrol ediyorum 😬
Resmiye Elamm bizim sarılığımız olmadı. dün gece 12 ye doğru yattı 5.30 da dayanamayıp kaldırdım. Kalkıncada meme için deliriyor paşa. Uyandırmasam aç kalıcak😂😂
Elamm Resmiye valla normal mi değil mi çözemedim hamileykende benle birlilte yatar sabah 7 de tekmelerdi korkardım o zamanda bir şey mi oldu diye 🤷🏼♀️🤦♀️