GizemAtakan Geçmiş olsun. Baş ağrısı denilen şey günlük işlerinizi bile yapmanıza engel olur bilirim. Ben de diğer annelerin dediklerine katılıyorum. Bol neskafe etkili oluyor. Bende Doğum sonrası baş ağrısı olmadı ama normal hayatımda zaman zaman şiddetli baş ağrıları ile mücadele verdiğim için yazayım dedim. Neskafe, kahve ve parol etkili oluyor. Bir de karanlık ortamda uyku. Tabii şimdi lohusalıkta emzirmeden dolayı ne kadar uzun uyuyabilirsiniz bilmiyorum ama bi şekilde uymalısınız her fırsatta. 👍