Selinsu ben barodan değil ama normal bürosu olan bi avukatla görüşüp ilk 3000 ödeme yapmıştım. Geriye bi 3000 kalmıştı. Dava açıldı adli tatildi duruşmA gününü bekliyorduk . Eşime tebligat falan gitmişti. sonra bebeğimi görmek için geldiğinde hep görüşüyorduk oturduk konuştuk çünkü ben ailesinin pislikleri yüzünden canıma tak etti dava açmıştım. Eşimle en ufak kişisel problemimiz asla olmadı bizim. Çok şükür. Eltim kaynım boşanalım diye ellerinden geleni yaptılar huzur bozdular. Konuştuk anlaştık eşim abisini falan sildi görüşmüyor 1 yıldır. Avukata gittim anlattım olan biteni . Tabi anlaşma imzaladigim için başta kalan 3000 tl yi de ödedim mecburen. Sonra dilekçe verdim geri çekmek istediğime dair. dava geri çekildi. Ama sizin barodan olduğu için para ödeme durumunuz olmaz