MerveHarun1909 ben geçirdim 20 gün hastanede kaldım, ates,sıtmalanma, öksürük,derin nefeste tikanijkik varsa hastaneye gidin elbette, ama sizinkisj evham bence,etkilenmissinjz, sadece yazimi okuyan varsa asla hastaneye gitmemezlik yapmasın,tedavi oluyosunhz sonucta, zordu ama geçti,benim zor geçti kardeşim ayakta 2 günde negatife döndü,kuzenim ailesi ile evinde ilaçla geçirdiler,yani herkesde farklı etkide oluyo,ben yeni doğum yaptığım için sanırım öyle oldu, enfeksiyon bende 125 lere çıkmıştı, oksijen seviyem 85 kere dusmustu ki 75 de solunum cihazı takiliyo,normalde 92 den yukarıda olması lazım, normal de 97_99 araliginda olmalı, bana normal hava takiyolardı.