Busranaz Belki yanlış ama ben her doktora güvenmiyorun birkaç kötü tecrübeden sonra güvenilir bir Profesör bulduk çok şükür, ona gidiyoruz o yüzden içim rahat.Eğer güveniyorsanız doktor ne derse ona göre hareket edin ya da başka bir doktora danışın o konuda maalesef bir şey diyemeyeceğim😕Ateş konusunda korkmayın eğer çıkacaksa çıkıyor zaten ama biz hiçbir aşıda ateş yaşamadık illa olacak diye bir şey yok akışına bırakıp duruma göre hareket edin boşuna üzülmeyin şimdiden🌸
Aminn Sizin de🤲🏻