Tazeanneb Benim kızım da 37+4 te 2900 doğdu. 45 günlükken 4550 gr Dı. Ayın 25 inde 2 aylık olacak. Birkaç gündür iştahı arttı. Sizde de var mı acaba? Reflüden dolayı kusuyor midesi boşalıyor diye mi bilemedim🤷🏼♀️