Su doğduğu günden beri veriyorum,ağzında pamukçuk oluşmadı hiiç kabızlık yaşamadık 6 aylığız .. ek gıdaya başladığımız halde yaşamıyoruz .. anne sütüde alsa mama da alsa suya ihtiyacı var her canlının olduğu gibi
öyle bardak bardak vermiyorsun ki sonuçta 2 emzirmeden sonra 1 veya 2 çay kaşığı verdim ..şimdi versem biberonla hepsini içer :) ama en fazla günde 5,10 ml içiriyorum