gulerva Merhaba kızlar öncelikle hepinize iyi bayramlar 💐 ben sezeryan olalı 42 gün olacak ama bel ve sırt ağrışarım beni mahfetti bu normalmi 😔
elifzeze gulerva bel agrisi birkac ay sürüyor benim 7 ay kadar sürmüştü bıçak saplanmış gibi oluyordu hatta bazen. Ama sırt ağrısı kalıcı oldu 25 aydır neler çekiyorum 😭
Sedauznr gulerva 4 ay oldu hala ayni, emzirirken kambur durmakdan oluyo heralde sekildenn sekile giriyorum emssin diye etrafına bakmaktan emmedigi icin 😂
Hulyaaa gulerva bilemiyor um ki valla .ben az biraz ağır kaldırsam disiklerim bile çok agriyo . Yarım insan işte
elifzeze gulerva evet ben youtube tan tuğçe irtem videosu izledim hergun bir kere hatta bazen iki kere yaptim iyi geldi
gulerva Sedauznr allah yardımcımız olsun 😔 anlamadımki bugünlerde ev soğuk biraz ondanmı ağrıyor acaba gerçi hava soğuk
Sedauznr gulerva usutmenin de etkisi cok , en kötüsü biz usutup bebekler pirtlatinca cok kokuyo 😂 her turlu dikkat etmemiz gerek sanırım