Açıkçası birebir kaymakamlıktan alın ve derdinizi güzelce anlatın ben ikametim için üst üste başvuru yaptım e devletten red geldi eşim gitti yüz yüze konuştu tabiri yerindeyse yalvardı beni ve bebeğimizi alıp ikametimize dönmek için izin aldı. Ama daha yasağın geldiği ilk hafta yaptı bunu şu an tedbirler daha katii ise bilemiyorum