Kızlar aşırı bir sıkıntılı şekilde eşimin ailesiyle bie sürü sorunlar yaşadık yeri geldi beni insan yerine koymadılar istemediklerini belli ettiler evimi bozmaya çalıştılar bı çok kez kapılarına gene gittim bugün bayram mesajı attım gene eşim asla zorlamaz ve atma bile dedi bana ama ben kendi isteğimle attim.cidden böyle olsun istemezdim keşke mutlu bı aile olabilseydik