Sevilay68 Deletedmom006 bebeğin boğazını yakacak sicaklikta değil mama sonuçta kap kaynar su ile hazirlamiyoz mamayi onun agzini yakmayacak sicaklikta hazırlayoz katiyom ben ilk bebeğim zaten herhangi bisey olmadı şükür canım
Sevilay68 Deletedmom006 içinde şırınga var zaten çok gazlı ise 3 ml az gazlı ise 1.5 ml katiyom rahatlatiyo çok şükür