Canım merhaba kızımda 4 aylıkken babası farketti bana tüm bebeklerde o kadar olur gibi geliyordu ama gün geçtikçe arttı 5aylıkken devlet hastanesine gittik doktor bişey yok dedi. Sonra özele gittik göz kapama yapın dedi hiç bi cihazla bakmadan sonra başka bi özele gittik 15 gün gözlük sonra düzelmezse ameliyat dedi. İçimize bi türlü sinmedi hiç biri üniversite hastanesine gittik yanlış göze şaşı dediler. Şaşı olan gözü kapatın sürekli dediler. O zaman o çalışmayıp şaşılık daha da artacaktı yapmadık. En son özelde bi doktor bulduk 6.5 aylikti gittiğimizde şu an 11 aylık o zamandan beri gözlük takıyoruz ve göz kapama yapıyoruz. Minimal düzeyde bi fark var ama göz kayması tekrarlayan bi durummus ameliyat olsa bile yine kayabilirmis o yüzden çok üzülüyoruz.