Kizimin sol gözünde kayma var şaşı bakıyor her iki gözüde çok belli zaten beklediğimiz bi durumdu lazerden sonra böyle olabilir demişti doktoru olduda 15 gün sonra şaşılık testine girecek gözlerinde şaşılık kayma olan bebislerinizn tedavisi nasıl ilerledi neler yapılıyor bu süreçte kısa zamanda geçiyor mu