Humi Eslemidilinannesi normal canim benimde 35 gubluk bebegim baya ishal olmus gibi oluyor. Hayirli olsun bu adada
Esrasya Eslemidilinannesi ilk 15 gün her emmeden sonra sıvı kaka yapması normal. Yavaş yavaş düzeliyor
Fatmako Eslemidilinannesi günde kaç kez yaptığına bağlı. Eğer 6 7yi geçiyorsa aşırı sıvı kaybına sebep olabilir ozaman doktora götürmelisiniz ama 4 5se biraz daha normal diyebilirim en azından benim oğlum 3 4 aya kadar neredeyse günde 3 4 kez yapıyordu
Umut_12345 Eslemidilinannesi Benim oğlumda öyleydi dediginiz gibi ydi doktora götürdük normal dedi iyi beslendiği anlamına geliyor dedi teste yaptı bisey çıkmadı
Esrasya Brna-34 benimkinde bir ay sonra azaldı kaka sayısı. 6-7 sen 2-3 e düştü. Sonra bizim alerjimiz çıktı tekrar arttı ama ilk bir aydan sonra bağırsak düzeni oturuyor bebeğin