FulyAtik
yani diğer arkadaşa da aynı cevabı yazmıştım size de öyle olacak ama yine yazayım biz zaten yaptırmaktan yanaydık sadece virüs dönemi başına denk gelince evden çıkarmak istemedim sonra 4. Ay aşısında şuan rotayı da istetseniz yapabiliriz diyince tabi yapalım dedim ama bebeğim çok huzursuz uykusunda bile elini yüzüne götürüp kaşıyor uyanıp ağlıyor doğal olarak alerji testi de yapamazlar diyince dedim acaba etkilenen var mı bizden başka aşıdan mı oldu neyden oldu yada geçici bi şey mi insan merak ediyor yads aynısını yaşayan varsa geçiyor mu bu durum falan ne bileyim üzülüyorum gece gece yine bi ton yazdım he ama aşıyı yapmaya devam edicez zaten kararımız o yönde zaten ama birileri deseydi ki bizlerde de oldu böyle sorunlar hep o zaman 1. Etkisiz kalırmış vs umursamaz yaptırmazdım 2.yi falan yani dimi bile bile niye yapalım 💁🏻♀️ Yanıt için teşekkür ederim bu arada 🤗